Sunday, July 31, 2011

Hero of the Day

Assalamualaikum...

Kat bawah ni aku nak bagitau hero-hero yang menjadi pujaan hati..hehe

Nama: Orlando Bloom
Kerjaya: Pelakon untuk The Lord of The Ring yang jadi Legolas yang mantap lagi macho...
Apsal aku suker die: hensem lagi macho..

Nama: Ryan Reynolds
Kerjaya: Pelakon dalam banyak citer yang dah aku tengok sampai luper tajuknyer, tapi yang terbaru die berlakon dalam Green Lantern
Apsal aku suker die: hensem lagi macho

Nama: Daniel Henney
Kerjaya: Pelakon Korea yang feymes dalam My Lovely Sam Soon.  Ade jugak dalam citer Hollywood Wolverine.
Apsal aku suker die: hensem lagi macho

Nama: Kang Ji Hwan
Kerjaya: Pelakon yang sangat best dalam citer Lie to Me...
Apsal aku suker die: hensem lagi macho

Nama: Lee Min Ho
Kerjaya: Slalu jadi mamat jambu tapi tetap best dalam citer city hunter
Apsal aku suker die: hensem lagi macho

Nama: Nazman Naim
Kerjaya: Tukang cuci disk pakai sabun axion kat WD
Apsal aku suker dier: sumer....huahuahua

Sekian, have a nice day!

No comments:

Post a Comment