Sunday, October 30, 2011

Universal Studio Singapore Trip

Assalamualaikum...

Rase cam dah lamer tak update blog ni kan? Sori lah geng, aku busy dengan assignment dan test yang takde pengakhirannyer..huhu..Walau camner pon, mase public holiday Deepavali aritu, sempat jugak aku ke Universal Studio lagi!! Hahaha...Rase puas dapat menjerit, hilang segala stress...Ape pon, sempena Halloween Month ni, dieorang pandai decorate Universal Studio yang cantik ni menjadi tempat macam sampah sarap dan menakutkan untuk para zombie datang di malam hari...Ape pon, aku tak pegi pon di malam hari sebab takut dengan zombie-zombie yang akan datang mengejar..hehe...Kali ni trip ke Universal Studio memang santai sebab pegi bermain-main pastu makan, bermain-main, makan...........Ape pon, rase macam nak pegi lagi sebab tak lamer lagi roller coaster session Transformer akan dibuka..Bumblebee! I miss You!!

 Nasib baik patung..bleh posing-posing..haha

 Badut ni macam dalam citer IT Stephen King..Aku takut tengok citer mase kecik-kecik dulu..Hah! ambik ko! padan muker kene gantung..huahuahua

 Posing yang tak samer..Ape kes??

En. Franky ni pegang kepala aku kuat giler... 

 Ala-ala orang mempromote Universal Studio..hehe

Kete Toyota eksiden??

Sekian, have a nice day!

1 comment: