Sunday, September 4, 2011

Selamat Hari Raya 2011

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya aku ucapkan pada semua reader (even though agak terlambat hehe).  Aku mintak maaf kalau ade terkasar bahasa dan terkecil hati sepanjang pengarangan blog aku ni.  Rase seronok tahun ni beraye sebab kali ni giliran beraya di rumah aku pulak! hehe..Raya pertama jek dah berjalan merata-rata jumper sanak saudara.

Ape pon, lepas balik berayer di kampung, giliran berayer di bandar pulak dan aku confirm nyer raye di bandar pon seronok jugak, sebab di penuhi undangan open house di rumah kawan-kawan aku yang sangat sporting untuk masak demi kawan-kawan nyer!!!

En. suami yang sambut hari lahir mase raya pertama, tapi potong kek mase 30 ramadan sebab tak tahan tengok kek yang nampak sedap haha.. 

Punyer lah susah nak cari baju rayer yang match, akhirnyer kaler ni jek yang dapat..hehe 

Bersama mak, adik dan sepupu yang ayu di hari raya.. 

Kami bertiga beranak giler bergambar.. 

Adik ku yang nak berlakon macam bellatrix lestrange dalam heri poter..hehe.. 

Family sebelah emak... 

Last posing sebelum balik..

Sekian, have a nice day!


No comments:

Post a Comment